Merhaba güzel anneler🌸 geçen günde post açmıştım 26+2 günlük doğun yaptım 5 ocakta. Hiçbir sıkıntım yoktu kesede sızıntı varmış doktor bile çok şaşırdı birden kanama olunca hastaneye gittim suyumun azaldığını öğrendim. 10 gün hastanede yattıktan sonra sancılarım başladı ve artık sezeryana aldılar. Miniğim erken gelmeyi tercih etti. Çok korkuyorum çok zor bir süreçmiş rabbim kimseyi bu şekilde sınamasın🤲🏻 Çok fazla duaya ihtiyacımız var sizlerden ricam Allah rızası için oğlum Ömer Atlas Padar için dua edermisniz sağ Salim sağlıcakla ordan kucağımda beraber çıkalım🤲🏻