emirtimr1 ben beşinci aya girdim bulantılar dindi sayılır ama benim mide rahatsızlığım var. Açlığa gelemiyorum. Sürekli düşük tansiyonum da var. Bana da bebek bahane oluyor. Şimdi açıkçası evdeyken sorun yok, ama dışarı çıkınca açlık geliyor yine 😇🙈 Sen merak etme bir ay sonra geçer seninki inşallah bacım