nurikbal_06 Hanifekdemir Bu gidisle bizimki de o zamani bekliycek herhalde biz doğsun diye bekledikçe 🤣
Hanifekdemir nurikbal_06 benim şu an bu üçüncü gebeliğim herhalde diyorum ben hafıza kaybı falan geçirdim 2 kez hamilelik geçirdiğimi unuttum bile istiye üçüncü kez hamile kaldım 🤣
Hanifekdemir Besst benimde sancılarım var ama doğuracak kadar değil doktor sezeryan dedi ama hem bu üçüncü gebelik hemde o kadar çok yürüyüp hareket ettim ki bi sancıda çıkıcak gibi