minigin_annesi yemeyin tabii ki notmalde de çok zararlı hadi canınız çeker arada yersiniz ama her akşam olmaz benim canım kızaetma çektiğinde sıfır yağ ile fırına atıyorum çok güzel oluyor patlıcan ve kabağı da fırınlıyorum üstüne sarımsaklı yoğurt da güzel oluyor yağda kızartmayın.