Gulcangzl16 Kızlar 7 gün sonra 30 oluyorum. Bebeğim de 8 gün geriden geliyordu karın çevresi .. ne kadar dikkat etsem de kilo alımı yavaş ilerliyor. Bu haftalarda kaç kiloydu bebeğiniz
Seyma-nur_ergn Gulcangzl16 30 haftalıkken bebeğimin kilosu 2 kiloydu 31 de gittiğimde 2 kilo 100 gramdi bana çok az geldi bende napcami bilmiyorum 😐
Minigiim-vebenn52 Gulcangzl16 mutlaka sonucu yaz eminim düzelir canım bide kahvaltını erken yap 9-10 da kahvaltı yap öğlen yemeği mutlaka yeşil mercimek ye
Meriioo Seyma-nur_ergn kız neresi zayıf. 33 haftalığım 2100 gr ve doktor normal dedi. Ne olsun çocuk 4 kilo mu 😂
Snsyda Seyma-nur_ergn 33.haftada 1900 benimkinin kilosu neye göre az diyorsunuz doktor mu dedi merak ettim açıkçası eğer böyle bir durum varsa bende ona göre dikkat edeyim
bimuallime Seyma-nur_ergn Kuzum bebeğin tam tersi maşallah çok iyi. Ben 29 da gittim henüz 1.5 tu. Ki ben kilo takibi de yapmam 2. Bebeğim ilkinde de yapmadım hemen hemen 3 üzeri doğarsa yeterli kendim zayıfım :) ve beslenmeyle alakası yok
Seyma-nur_ergn Meriioo 😂😂 ya oğlum 4 buçuk kiloyla doğdu o yüzden bebekken bağışıklığı güçlüydü hiç hasta olmadı gelişimide çok iyiydi şimdi ikinciye hamileyim buda öyle olsun istiyom bilmiyorum yani bakalım kaç kilo dogcak küçük hanım ☺️
Seyma-nur_ergn Hayatatli309 annem bebek kilolu olur diye kıyafet aldırmıyor bana doğsun ona göre alırsın şimdi küçük felan alırsın gelmez diyo 2 3 parça aldım ama canım hepsinden almak istiyo
Meriioo Seyma-nur_ergn bağışıklığının kilosuyla alakası yok ki bünyesel bir durum 🙏 şöyle düşünün obez insanlar dünyanın en sağlıklı insanları olmalı hasta olmamalılar ama öyle mi ☺️
bimuallime Seyma-nur_ergn Mantıken 0.3 ay az 3.6 ay orta 6/9 ay çok al :) öyle yaptım hepsini giydi. Büyük alman şansına olur. 9/12 bile oluyor bazen😬