Egenin_annesi kendim gittim çok memnun kaldık eşimle hepte ona gideceğiz,sizde giderseniz memnun kalırsınız inşallah.Oglum odaya girer girmez ağladı sürekli gönlünü yapmaya çalıştı konuştu balonla şekerle felan yanaşıp rahatlatmaya çalıştı.En önemlisi gereksiz ilaç kullanımı yaptırmadı.Durumunda sıkıntı olursa hastaneyi arayıp kendisiyle konuşmamızı söyledi