MadameNoire Merve2119 Allah razı olsun canım hepimiz alırız inşallah şu an öyle bi belim ağrıyor ki vallah kolay değil son zamanlarda Allah yardım etsin hepimize🥰🤲🏻🌸
Merve2119 MadameNoire Allah yardımcın olsun kzuum benim benimde ilk haftalar ağrıdı şuan iyiyim elhamdülillah ❤️
Sym_nr Linda3406-06 Necati hançerlioğulları’na gidiyorum memnunum bilgili ama çok yoğun bi doktor yani çok fazla ilgilenemiyo herkes ona randevu alıyo
eymenim_ MadameNoire bende oradayım siz kaç haftaliksiniz oğlumda orda doğum yaptım şuan kızımıza nasip olursa 23 haftaligiz bizde
eymenim_ MadameNoire en son 2 ocakta gitmiştim 2 şubata çağırdı 25+2 oluyor şeker yüklenmesini kaçıncı haftada yapıyorlar oğlumda 25 de yapılardır ama sordum 25 erken daha dedi 27 28 gibi dedi
Gaye1402_ Merve2119 ben güler şahine gidiyorum özel kliğini var özel hastaneye göre muayene ücreti daha ucuz 1000 tl veriyorum 3 haftada 1 gidiyorum
Egenin_annesi Aybuk66 biz 45 günlük olduk sünnetimize olduk 😅 ortadoğu hastanesinde varmı bildiğiniz iyi cocuk dr kızlar
Peri-06 Aybuk66 hiç tedirgin olmayın bende en başından beri oraya gidiyorum erken doğum riskim var hastanede de yattım çok memnun kaldım doktorlar hemşireler çok ilgili temizlikçisine kadar ilgili ve çok temiz
Peri-06 Merve2119 canım 29 haftaya kadar kime denk gelirse gittim şimdi ayşegül atılgan yıldırımdan memnun kaldım ona gidiyorum ama zaten hepsi asistan doguma uzman doktor girecek tavsiye ederim ayşegül hanımı
Sym_nr Linda3406-06 ali yavuzcan diye bi doktor gittim onun asistanı vardı kendi yoktu ama asistanı detaylı ultrason gibi baya inceledi ondan da memnun kaldım ben