GamzeAltndas Kumperisi Bussel ben duydum canım 7+2de darısını tüm annelerin başına 🙏🏻🙏🏻sen kaç haftalıksın ? bende Ağustos annesiyim sanırım 7+6 haftalık hamileyim fasulyeyiz daha 😍
Kumperisi Zaman nasıl geçicek bilmiyorum bizimde 16 ağustos daha çok kücügüz allah herkezin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤗
Kumperisi Bussel dün gittim doktorum kalp atışı var ama daha çok küçük 5mm olunca net duyuluyormus dinleyemedik yani biz haftaya yine denicem sansimi😄
Anacsevgidolumelek Bussel dua eder misiniz yarin duymak icin gidecem Allah izin verirse :/ cok stresliyim su an ama ya duyulmazsa diye :/
Anacsevgidolumelek Mehtapp06 bizim de kismetse 10u mide bulantilarimiz hafiften basladi gecen hafta mahvetti beni valla :/
halimeaydin Mehtapp06 ben bulantidan ne yapicagimi bilmiyorum cnm ya RABBİM hepimizin yardımcısı olsun İNŞALLAH ..
GamzeAltndas Kumperisi Oy mahşallah bende 7+2 de gittiğimde bebiş 8 mm di sağlıkla büyüsünlerde kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻❤️
Mehtapp06 Kumperisi bende de başladı sürekli midemde bi rahatsızlık hissediyorum çubuk kraker biraz toparlıyor. İnşallah kolay atlatırız şimdiden nasıl gelecek Ağustos diye düşünmeye başladım
Omrebedel Anacsevgidolumelek insallah duyarsin canim bizde henuz duymadik daha minnacik yavrumuz allahm sag salim kucagimiza almayi nasip etsn
Anacsevgidolumelek 7+3 olduk agustos 10 dogum diyorlar ama kismet bakalim Allah hepimizin yavrusuna saglik sihhat can versin 🙏🙏🙏 yarin kalp atisini duymaya gidecez esimle dua edin bana kizlar. Inanilmaz endiseliyim. Ya duyamazsam ya bir aksilik cikarsa diye 😢