Busramom07 tugbatosun Edus35 bende 29 haftaya girdim henüz bez sabun şampuan aldık bakalım devamı ne zaman gelecek 🥰
Asure123 Seac bilmem ki hiç dikkat etmedim. Hep aynı geliyor bana 😅 ama erkek çocuk annelerinin karnı daha aşağıda sivri durur derler ne kadar doğru bilmiyorum da
Edus35 Hatice--- hayırlısı inşallah canım ya şehir hastanesi yeni açıldı daha 9 Eylül sana daha yakın tabi bakınca agorayı geçince hemen yakın inşallah gönlünüze göre olur valla
rabisskocc Edus35 evet doğumdan sonra lohusalık dönemi için dondurucu ya yemek koyanlar olmuş yapıp ta pişirmek için, bebekle zor olur diye yapan varmıdır acaba
rabisskocc Edus35 doğrudur eğer doğumdan sonra size bakacak birisi varsa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
sakinanneee3 Edus35 yarın 29 bitiyor💙çok şükür iyiz kıyafetleri hazır ama yıkanmadı😂belim çok agrıyor mideme çok baskı yapıyor galiba otururken rahat degilim uzanınca iyim Çok şükür iyiz 6 kilo aldım😇
Edus35 sakinanneee3 o maşallah şükür 30 lara geçicen 20 ler hiç geçmiyor gibi yaa ağrılar ah ah bende öyleyim yaaaa
Edus35 rabisskocc annem bir süre kalır sonra iş başa inan doğum sonrasını düşünmüyorum doğumu da düşünmüyorum herşeyi anlık düşünmeye çalışıyorum anlık şu günler geçsin ağrılarım geçsin istiyorum
rabisskocc Edus35 doğrudur anlayabiliyorum seni☺️ benim annem il dışında olucak kardeşlerimden dolayı gelemeyebilir kaynanamı da kendim istemiyorum bakalım naparım bilmiyorum
Edus35 rabisskocc kaynanayı bende istemem 🫣 aslında çok fazla istemiyorum yanımda kimse anneliği iyi kavramak öğrenmek istiyorum alışmak istemiyorum seneye taşıncam şehir dışına hep gelemicekler alışmak istemiyorum o sebepten 🤨