Edus35 29+3. Kıyafetleri aldım ama daha yıkamadım. Çok kilo almadım şükür, hamileliğin başı yaza geldiği ve benim yazın iştahım kapalı olduğu için kilo vermiştim ilk 3 ay. Onları aldım sadece geri. Yalnız artık sıkılmaya başladım, kızımı görmek kucaklamak öpmek istiyorum artık :)