DeneyimliMom merhaba ben de ikinci çocuğu istiyorum ama uzun süredir olmuyor bir sorun olmamasına rağmen. Dr çatlatma iğnesi önerdi, siz bayağı bilgilisiniz sanırım bana yardımcı olur musunuz zahmet olmazsa. İnternetten bakmaktansa deneyimlemiş olanları dinlemek daha iyi hissettiriyor. Devlet hastanesinde yapılıyor mu değil mi, bir de aşılama ve çatlatma iğnesi farklı sanırım. Aşılama olmadan da çatlatma iğnesi kullananlar var mı? Nasıl bir süreç tam olarak ne sıklıkla dra gidiliyor vs. Çok teşekkürler cevap verirseniz