Nisniss MadameNoire yok tam tuzluçayır mahallesi ama arada kalıyo böyle balkonumdan karşı sokak misket mahallesi
4006 Tgcycl bende altındağ karapürçekteyim 21+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim bi kız bi oğlum olucak inşallah 🤭🤭🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ruyaninannesi12 Yoda kazan devlet hastanesi ama şuan nişanıim geldi Ankara şehir hastanesine gideceğim doğum için bugün galiba doğum olacak 🤗
MadameNoire Nisniss ben 7 aydır misketteyim ☺ önceden belediye tarafından oturuyordum hamilelikte anca hastane için dışarıya çıkıyorum fazla cikmadim tam çevreyi bilmiyorum .. düğün salonum tuzlu çayırda idi
MadameNoire Nisniss toplam da bende 1.5 yıldır mamaktayim canım öncesinde belediyenin oradaydım .. mamaka bi türlü ısınamadım ben neden bilmiyorum ama🤣
eda006 Safie2020 muayene ücretlerini bilmiyorum ben geçen sene mayısta doğum paketi aldım ama baya zam geldi üstüne
BhrRzgr_06 Nursanver Perinatoloji bölümü takipliyim Gülşah Dağdeviren ne gidiyorum 16.haftada sordum söylediler 20 haftada tekrar sordum gene söylediler 😊