eda006
Hangi doktora takiplisiniz Ben de ilk 3 ay oraya gittim ama pelinatolog lazım dı ve etik Şehir hastanesi perinatoloji bölümünü çok önerdiler oraya devam ettim İyi ki de bir an önce geçmişim serklajla bebeğimi kurtardık. Hala riskler devam ediyor ama şükür şu anda ikimiz de iyiyiz Allah herkese sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin