elifdiyorkii canım benşm de bir aydır ara ara çok az miktsrlardankanamam oldu her seferinde egemen doktoruna gittim ve hep yatış verdi bebeğin başı aşağıdaydı, plesanta aşagıdaydı derken hep bi sebeb vardı. Yatışlarda da bol bol serum iğne ilaçla geçti. Evde yatıyorum şimdi. Sürekli yatış haşndeyim dikkatli olmanızı öneririm. Uzanın be dinlenin bol bol geçmiş olsun