Sevgitekin maşaAllah la havle vela guvvete illa billahil aliyyil azim, bende orayı düşünüyorum, lütfi kırdarda aslında gebe okulu vs var nstdeki gördüğüm ebeler hemişereler iyiler bende perinat bölümü takipliyim çok kararsızım acaba doğum orada güzel geçebilir mi diye çünkü bizde biraz sıkarak o parayı vericez acaba yanlış mı yapıyorum özel düşünerek diye kendimi alamıyorum 😕 medipolde hiç erkek müdahelesi olmadı mı