Sevgitekin sevgi hanım iyi geceler bu saatte gördüğüm çok iyi oldu doğuma gitmeden yazayım size 🥰 açıklık varmış çok şükür ki, bebek kilolu olabilir ama siz o an suni sancıyla da olsa ebenizi doktorunuzu dinlemeye çalışır sakin olursanız inanıyorum normal doğuracaksınız 🥰 bütün dualarımı edicem. Elinizden gelen her şeyi yapın olmazsa sezeryana girersiniz girdiğinizde de sezeryan oldu diye pişmanlık duymayın içiniz rahat olmuş olur. Üstüne direkt normal doğurmaktan daha fazla meziyet çekmiş olup daha çok çabalamış olacaksınız❤️ her türlü o bebiş sabah sağlıkla kollarınızda olacak dualarım sizinle. Bende 18+4 te karın gerilmesinden uyuyamadım. Göndeirnizi gördüm çok dua edeceğim size içiniz rahat gidin sağlıcakla gelin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️