Nihlenaz Merhaba kızlar, gebelik belirtilerinde genelde akıntı arttığından bahsedeliyor. Benim merak ettiğim hiç akıntısı olmadan gebe olduğunu öğrenen var mı?
Nihlenaz gizem-cbn benim hiç yok bel ağrısı kasık ağrısı oluyor ama bunlar ara sıra oluyor. Sizin kasık ağrınız sürekli mi oluyordu
mombarbie_ Nihlenaz baş ağrısı oldu 1 gün çok şiddetli bazende sanki tansiyonum düşüyormuş gibi hissediyordum
Nihlenaz gocebeanne bende öyleyim ama önceki aylarda nasıldım bilmiyorum bebek düşünmediğim için hiç dikkat etmedim vücudumu dinlemedim. Bu ay korunmasız ilişki olduğu için ben mi belirti buluyorum anlamadım😅
Nihlenaz gizem-cbn benimde adete 8-9 gün kala bel ağrısı ve kasığımda batma ara sıra vuran ağrı var bakalım 😊
TugbaOmerCucuk Nihlenaz idrar yolu enfeksiyonu olana kadar bende hiç olmadı o da 27. Haftada başlamıştı. Olmaması daha iyi.
TugbaOmerCucuk Nihlenaz ben normal adet sancısı gibi baya sancilandim. Göğüslerim acayip ağrıyordu. 0 ihtimalle gittim kan vermeye beta bile 57 iyi öğrendiğimde. Mide bulantısı falan gibi belirtiler olmadı. Kokuları aşırı aliyodum bi de uyku yaptı.
Nihlenaz Ervan benimde hiç akıntım yok kupkuruyum ama normal de diğer aylarda nasıldı hiç bilmiyorum dikkat etmediğim için
Ervan Nihlenaz benim hep akıntım olur normalde sürekli. Ama gebe kalınca kupkuru oldu yok oldu. İlk geneligimde. Bu gebeligimdede öyle anladım. İlkindede öyle olmusdu diye. Ve gebeyim 34 hafta🖤