Çikolata deposundan siparişlerim geldi geldiğinde atarım demiştim gayet güzel geldi kızlar çikolata tatları güzel kargoda çok şükür hasarlı gelmedi bazı kişiler hasarlı geldiğini falan söylemişti korkmuştum😊 ben 100 adet çikolata 25 adet magnet şeklinde sipariş verdim çikolata 300 tl magnetlerde 250 tl toplam 550 tl ödedim 50 tlde kargo bedeli verdim gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz sipariş verdiğim gün kargoya verildi bugün hemen elime ulaştı beklentimi karşıladı❤️ 
