annesi53 bende var ikinci sezeryandan sonra oldu dışkımın üzerinde çizgi gibi doktora gittim makat çatalığı var dedi ama karnımın sağ tarafında doğumdan beri ağrı oluyor tuvalte çıkınca geçiyor yurt dışında randevu almak çok zor mart ayının sonuna aldım anca 5 aylık oluyor oğlum çok korkuyorum bende :(