Zeytop yani böyle üstünde ince bir çizki 2-3 cm şeklinde 1 kere gördüm baya katıydı dışkı sonra ishal oldum onuda zorla çıkarıyorum hamilelikten kalan basur meme olarak çıkmış makattan makatta ağrı felan yok ama anlamadım gitti doktorda hemen kolonoskopi deyince çok korktum karın ağrısı olmada korkmıcam ama karnım ağrıyor :(