sumeyra00 Mrszeyna benim bat 13 hala olmadım bende bir kızım var 3 buçuk yaşında şimdi yeniden deniyoruz daha ilk deneme bakalım sabah test yaptım ama erken gebelik değil normal kaset test bir şey çıkmadı 2 gün önce de erkek gebelik yapmıştım onda da herhangi bir şey çıkmadı
Mimmm Mrszeyna benimde bat 13 tü canım adete 4_5 gün kala test yapmıştım iki defa çift çizgi gördüm henüz beta vermedim bu hafta doktora gideceğim adetim gecikti
sellyxm Bende tahmini bat 15 ocak erkek gebelik testi yaptım 3 tane silik çıktı bakalım hayırlısı ama içim daralıyor
sumeyra00 Mrszeyna canım 2 gün gecikmede benim de olmadım hala bel ağrım ve göğüs hassasiyetim var erken gebelik testi aldım akşam yine yapacağım bakalım
Mori3535 Benim bat13 geçen hafta erken gebelik testi yaptık ilk dk da çift çizgiyi gördüm sabahına kan testi verdim değer 273 çıktı bu hafta kese için gideceğim inş görürüz kızlar rabbim bekleyen herkese nasip etsin🥰
Mrszeyna adaytomomy ağrın var mı peki benim normalde adet öncesi ağrım olmaz ama geceden beri belimden kasığıma vuran bir ağrı var 😫
Mrszeyna sumeyra00 inşallah güzel haberler alırız ben randevu anca perşembeye buldum sağlık ocağına olmaz isem kan veririm