Fatma_ecem4 Bukethan ben 13 hafradayim baştan beri banada öyle diyor inşallah sağlıkla kucagimiza aliriz
Mylittlemermaid Ozummm41 17+4 bu teşhis için çok erken ama. 24. Haftadan önce doktorlar bu teşhisi koymaz , genelde de çıkar. Ben de totalisttim 30 Lu haftalarda kenara çekildi, olursa normal doğum bekliyoruz, 39+3 oldum, moralinizi bozmayın lütfen
Ozummm41 Mylittlemermaid gerçekten mi 😯 tam rahim ağzını kapatıyo muydu yani sizin de ??? Özel bi şey yaptınız mı sürekli yatmak gibi? Kendi kendine mi çıktı yukarı ?? Bana da 20. Haftadan sonra netleşir , yukarı çıkabilir demişlerdi ama geçen gün kanamayla gittiğim hastanede doktor yukarı çıkacak gibi durmuyo dedi bana 😔
Mylittlemermaid Ozummm41 bana neler söylendiğini anlatsam dudağınız uçuklar. Tam kapalıydı evet. 34. Haftada yapışık olduğu bile söylendi. Doktorla başka bir konu için tartıştık ve ben tavsiye üzerine başka bir doktora gittim. Bana rahim ağzının açık olduğunu plasentanın rahim ağzına yakın olduğunu ancak normal doğuma engel olmadığını ve tehlike yaratmadığını söyledi. Ayrıca 14 doktor dolaşmış biriyim. Son 3 doktor bana rahim ağzının açık olduğunu söyledi. Son haftalarda çıktı büyük ihtimal . Sizin haftanız çok erken. Hele ki yapışık olduğunu ve çıkmayacağını söylemek için. Stres yapmayın lütfen. Benim gebeliğim zehir oldu, sürekli ağladım ama açıldı rahim ağzı çok şükür. Boşuna üzülmüşüm. Bu arada özel hiç bir şey yapmadım. Aksine çok koşuşturmalı bir hayatım var. Öğretmen olduğum için sürekli ayaktaydım. 4.5 yaşında da kızım var , hep ayaktaydım. Fırsatınız varsa siz dinlenin ama.
Ozummm41 Mylittlemermaid ben son 20 gündür iki kere kanamam geçirdim ve iki farklı doktora gittim bir acil diğeri kendi doktorum ikisi de 10 gün rapor verdiler evde yatıyorum yine . Ben de öğretmenim . Ve detaylı ultrasona gittiğimde heyet raporu verip hepten yatırırlar heralde diyodum. Çünkü son 20 gündür ne zaman hareket etsem kanamam oluyo. Previa olan çalışan hamilelere yatış vermiyorlar mı ? Ben de şu son iki kanamama kadar koştur koştur yaşıyordum . 1 buçuk yaşında oğlum var onu indirip kaldırıyodum ama en son öyle bi kanamam oldu ki şu an hareket etmeye korkuyorum. İnşallah benim de sizin gibi çıkar yukarı . Siz hangi şehirdesiniz acaba
Mylittlemermaid Ozummm41 benim kanamam olmadı hiç çok şükür. Previa olmasanız da ağır iş yapmayın ağır şeyler kaldırmayın. Kanaması olup da eşi çıkan gebeleri de okudum. İşinin ehli bir doktorunuz varsa içiniz rahat olsun. En fazla sezaryen olursunuz. Urfa’da görev yapıyorum ama doktorum Antep’te