Suzann- ah bu yazdıklarınızı okuyunca hem iyice korkum arttı hem de bi nebze de olsa rahatladım. Çok tedirginim . Benim de plasenta tam kapatmış rahmin ağzını, ve ben bugüne kadar çok dikkatsiz davrandım , çocuğumu kaldırıp indirdim , koşturdum ve sanırım ondan sonra iyice kapattı . 17+4 haftalık hamileyim ve yukarı çıkacak gibi görünmüyo dedi doktor . Bi oğlum var , karnımdaki bebeği de düşünüyorum tabii ama oğlumu düşünüyorum en çok ya bana bi şey olursa diye çok tedirginim 😔