Kardelenylmz Ebrarabla_06 benimki de göstermedi ilk başta gittik uyuyordu doktorum göbeğine hafif baslı yaptı uyandırdı keyifçi baya ayak ayak üstüne atmıştı o sırada güldüm sonra elini emdiğini gördük
Ebrarabla_06 Kardelenylmz oyyyy oyyyy yaa ben olsam gülmekten ölürdüm yani yok göstermedi bir şey benimki önümüzdeki ay tekrar gidecem inşallah o zaman görürüm bebişimi çok merak ediyorum sende sağlıkla büyüt inşallah 🥰
Kardelenylmz Ebrarabla_06 bence kız seninki de canım göstermiyorlar çünkü biz zar zor baktık ayakları ile kapatıyor ayak ayak üstüne atıyor 😂
Ebrarabla_06 Kardelenylmz benim ilk kızımda hep kapatıyordu kendini bazen de arkasını dönüyordu😂 genelde kızlarda öyle diyorlar kızlar kendini göstermez diye sağlıklı olsunlar da canım
Pinaargunes Kardelenylmz yaa maşallah bende cumartesi 14+4 oluyorum gidip göstericem bakalım burda bulusalim hepimiz tekrardan ne dedilerse😍😂🙏
Deletedmom_789 Kardelenylmz benimde doktorum 12.haftada gelsen yüzde 85 söhlerim dedi 14 te gelsen yüzde 100 söylerim dedi ama ben 13 haftalıkken gidicem yani yarın yıl dönümümde öğrenmek istiyorum