Kardelenylmz hafta olarak genelde doktorlar 17 ve 18 ci haftada net birşey söylüyor şimdi tahmin ediyor benim 14 cü haftada oğlum olacağını söylediler 18 ci haftada kızım olacağını öğrendim mesela yanılma payları çok yüksek oluyor çünkü göbek kordonu pipisi gibi durabiliyor çok minnoş daha çünkü hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🥰