Cepvcivi2 Bugün randevum vardı kızlar geçen hafta 2.200 dü bu hafta yine 2.200 çıktı kilo almamış dedi üzüldüm sizinkiler ne kadar kilı alması için neler yapıyosunuzz 🙏🙏🙏😢😢😢😢😢😢
Mkk Cepvcivi2 bende 32 haftalıkken gittiğimde 2.100 gram dendi sonra 34 haftalıkken gittim yine aynı 2.100 dedi bende 2 hafta öncede öleydi dedm kilo almamş mı fln dedm bidaa ölçiim dedi ölçtü 2.500 dedi bu sefer tekrar sormasam öle kalcaktı yanii yanlış ölçüyolar çokta doğru deil söledikleri o yüzden çok takılma bence
Ebalp Cepvcivi2 canim yinede bebeginin kilosu haftasina gore iyi ama bu haftada bi bak eger yine kilo almazsa zaten doktorun bisey soyler
HacerGk Cepvcivi2 kaşar salep muz ve yumurta yiyorum 34 haftalığız 2600 kg olmuşuz bugün kontrol vardı
mrshavva Ben 36 +3 günlükken gittim daha doğrusu dün gittim 2.479 gram dedi kilosu biraz az ama bugün doğsa hiç bir sorun olmaz dedi o yüzden içim rahat etti kendim de normal de zayıf olduğum için iyi dedim o yüzden kilosuna bu kadar takılmayın bence ama siz bilirsiniz yine de
Cepvcivi2 Cismmpoyraz48 doktor yemiyomusun Dedi yiyorum hocam dedim ama bidr şöylr var ben vitaminleri içmiyoruö kan hapı da onla ni alakası olabilirmi
Cepvcivi2 Mkk sanırım cihazmı bozuk ne haftası da bi hafta önce çıktı sonra bi hafta farklı çıktıı sonra da kilosu aynı çıkt
Tugba07 Cepvcivi2 Bende 34 haftalığım dün gittim doktora kilosu 2.400kg, boyu 45,5 cm. Seninkide normal bence kafana takma. Doktor derdi yoksa.
Cepvcivi2 Tugba07 anormal bişey demedi ama yemiyomusun dedi yiyorum dedim bugün ne bulursam yiyorum bebeğe kilo yapacak şeyler 😂😂
Cismmpoyraz48 Cepvcivi2 Tabiki olablir bnm ilk hamileligimde oğlum kiloluydu normal dogumda istiyordum o yuzden iri bebek die doktorum hapları kesmişti
Ozge11 Cepvcivi2 kesinlikle alakası vardır canım ben burada bebek kilolarına bakınca bazen hayret ediyorum çok fark var bebekler arasında.34.haftalığım son kontrolümde doktorum decavit ve kan ilacını kesmemi istedi normal Doğum istediğim için kilosunun fazla olmasını istemedi
Giz_em Cepvcivi2 içmeniz gereken ilaçları neden içmiyorsunuz hamileyken, ilaçlarımızı içmek, sağlıklı beslenmek (protein ve kalsiyum ağırlıklı) bizim sorumluluğumuz ve görevimiz :) ilaçların alınmasının bi sebebi var içmelisiniz muhakkak
Melisa_Lila Ozge11 aynen sana katılıyorum ben demir ilacını bıraktım zaten düzgün beslenemedem ve bebegin hem kilosu zayıf hem karın cevresi 1 hafta geride oldugunu ögrendim ilaçlar kesinlikle kullanılmalı
Ozge11 Melisa_Lila kesinlikle canım ne kadar iyi besleniyoruz desek de bazı takviyeleri besinlerle almak çok zor o yüzden takviyeye ihtiyaç var.
Cepvcivi2 Melisa_Lila canım benim kaşıntım var ondan bıraktım biraz azaldı ama tam geçmedi biraz içsemmş yaa