MorKelebek54 sezeryan olursanız doğum tarihiniz bellidir galactago damla alın ebebekten, birde eczanelerde satılıyor aventin silikon göğüs ucu en güzeli, ilk gebelikte kimsenin göğüs ucu malesef olmuyor anlamdan deneyimimiz bende 16 haftaligim kesinlikle alacağız göğüs ucu, başka markaları çok denedik çocuk tutamadı, hem bu uçlar sayesinde gigusucu yara olmuyor hemde bir. Aya çıkıyor duşa dogru , başlıksız emzirebiliyirsunuz