Ferihan NimetSa ben bütün kontrollerimi özelde oluyorım canım ama istedikleri tahlilleri vs devlette yaptırıp sonuçları özelde ki doktoruma götürüyorum. Böyle daha hesaplı oluyor bence çünkü bebeğe yapılacak harcamalarda üstüne gelince biraz zor geliyor 😊
Esomami Gazell bence dusunmeden ayfer hanima devam edebilirsiz cok ilgili ve cok tatlis bi doktor 😇 cok seviyorm kendisini biz artik bitirdik gerci 36.3 olduk sezeryan olcam persembe randevum var bakalim nezamana gun veriri
Seldasri NimetSa canım bütün testlerini devlette yaptır özelede bebeğin gelişimini onu görmek için git çünkü devlette göstermiyolar ben öyle yapıyorum özele testler için onca para dökme sakın derim
Eses06 Esomami kocaelinde hangi doktora gidiyorsunuz oraya atandım hamileyim hangi doktordan memnun kaldınız
Gazell Esomami ben derince araştırma Hastanesi'nde evrim yavuz parlaga gidiyorum daha yeni 5 haftalık hamileyim sence iyi bir doktor mu bilgin var mı 🙏🏼
Esomami Gazell canim hic gitmedim bisey diyemicem bi ayferi bi nazan hanimi biliyorum ayfer hanimada tavsiye uzerine gttim ve cok memnunum istedigini sorabiliyosun sana soruyo nasil oldugunu sikayetin varmi diye yani ilk cocugumda itibar eminliye gidiyodm o boyle degildi
Ozlemenesozcan NimetSa tamam işte bende diyorm ki son aya kadar devlete gidebilirsin ben öyle yaptm iyikide öyle yapmışım diyorum
flybrs NimetSa ben özele gidiyorum sadece muayene ücretlerini veriyorum diğer testleri tahlilleri devlete yaptırıyorum
Melisssss1994 Özele devam etsen iyi olur canım. Çünkü sadece iki kere devlete gitme durumunda kaldım. O da iki doktor da görsün diye. Tabi devlette çok iyi olan doktorlarda vardır. Çok hijyenik ortam da vardır belki ama. Ben hiç rastlamadım. Ne umursuyorlar ne hijyen var. Ne de bileğimi olduklarını düşünüyorum. Daha önce de devlet hastahanesinden çok duydum böyle. Ama tabi maddi durumun yetişmiyorsa araştır. Giden arkadaşlarımıza sor. Araştırarak gidebilirsin.
Ayse1 NimetSa o ne öyle ya Mersin medical park gibi bi hastanede 56lira verdim ikili teste .Allah yardımcınız olsun