Gulsahmesut NimetSa dogumunu kesinlikle ozelde yapmalisin devlette dogum yaptim 50 gun once asla tavsiye etmiyorum.. ama iyi bir doktor bulursa n devlette muayene icin devlete git arada bi ozeldeki doktoruna git son zamanlar bırakırsın tamamen devleti
Braalayan NimetSa devlette rutin kontrollerinizi yapıp ikili test ayrıntılı ultrason gibi önemli testleri devlette yaptırıp son ay takibi özelde yapıp doğumu özelde yapabilirsnz. Ayrıca tüm kan idrar gibi tahlillerimi sağlık ocağında ücretsiz yaptırabilirsnz. Hastaneye sadece ayda 1 muane ücreti ödersiniz bu da çok yormaz
Ahsenveannesi Gzmocl oda ozelde yani aylik kontrolum ve dogum ozelde ama kan ve tetkikler icin ekstradan para vermeyeyim dedim
Ahsenveannesi Gzmocl devlet hastanesi daha iyi tecrube olarak ama burdaki hastane coook kalabalik ve muamele kotu gercekten
Ozlemenesozcan NimetSa kaç haftalık oldun ki ? Ben son 1 ay kalaya kadar rutin kontrllerde hep devlete gittim son 1 ay kala doğm yapacğm özel hastanye gittim ordada 1 kez muane oldm snraki muane bir hafta sonra oldğu için 10 gün içinde 2. Ücreti almadılar şimdide doğumu bekliyorm işte
NimetSa Ozlemenesozcan 12+6 canım hastaneden hastaneye değişiyor herkesin anlattığına göre özeldeki doktorları gayet iyi benimki sağlık ocağından yada devletten gelen terstleri kabul etmiyor tek 2 li tarama da değil Benden sürekli kan alıyorlar test yapıyorlar
Mihrimahirem NimetSa ablam asla devlet hastanesine gitmiyor , kesinlikle özel diyor ancak şahsi görüşüm devlet hastanesinden yana, çünkü imkânları sınırsız gibi bir şey , özel hastanede kepçeyle alıp çay kaşığıyla veriyorlar gibi geliyor bana .
Duygu07 NimetSa öyle canım maalesef ben bu gece hastanede yattım 600 lira aldılar bir günlüğü. İnsan karasız kalmıyor değil. Tamam iyi bir hastane bilemiyorum. Günah ya çok pahalı
derya14 Hamileliğimin başında çok düşünmüştüm dert etmiştim özel mi devlet mi diye. Devlet hastanesinde başladım önyargıyla gittim ama memnunum şu an. 17. Haftamdayım tüm testlerimi ücretsiz yaptırıyorum, randevu alıp gidiyorum hiç sıra beklemiyorum saati gelince alıyorlar hemen. Evet doktor uzun uzun ilgilenmiyor ama bebeğim iyi olduğu sürece bi sıkıntı yok bana kalırsa. Doğumuda devlette yapmayı düşünüyorum. Maddi açıdan sıkıntım yok ama yine aynı acıyı çektikten sonra doğuma o kadar para vermeye gerek görmüyorum. Özele vereceğim parayla çocuğumun ihtiyaçlarını alırım diye düşünüyorum.
Ehbaglicak NimetSa bu taramalar direk ankaraya ya da istanbula gönderiliyor ama kendi hastanelerinde baktıkları bir sonuç değil ki
Ozlemenesozcan NimetSa tamam işte bende diyorm ki son aya kadar devlete gidebilirsin ben öyle yaptm iyikide öyle yapmışım diyorum
Esomami Gazell bence dusunmeden ayfer hanima devam edebilirsiz cok ilgili ve cok tatlis bi doktor 😇 cok seviyorm kendisini biz artik bitirdik gerci 36.3 olduk sezeryan olcam persembe randevum var bakalim nezamana gun veriri
Ehbaglicak Hem devlete hem özele git. Taramalarını testlerini falan devlette bedava yaptır. Aylık kontrolünü 65 TL ye özelde yaptır. Tek verdiğin para aylık 65 TL özel olsun. Doğum zamanı geldiğinde direk özele git. Rahat bir oda güleryüzlü davranışlar istiyorsan. Çoğu tanıdığım para vermemek için taramalarını istenilen testleri bedava devlette yaptırıyor. Sadece kontrol ve doğum parası veriyorlar özele
Ozlemsvr NimetSa Canım antalya bu konularda kötü bir şehir değildir. Yanı devlet hastanesin de iyi bir doktor bulursan ona git, doğumunu özelde yap... Ben urfadayim burada ıyi doktor var ama cooook dolu devletler. O yüzden özeli tercih ediyorum.. Tabi ücreti senin kadar değil. Ben tarama testine 50 vermiştim. Detayliyada 50. Muayene 80.. Ilaclar zaten karşılanıyor. Durumun çok yoksa böyle yap derim ben. Sağlıcakla al kucağına inşallah 😊
SeherNilgnBakrc NimetSa devlette ya da sağlık ocağında yaptırabileceğin testler var onları yaptırıp doktoruna götürebilirsin ben çalışırken zor oluyor diye özelde yaptırmıştım ama işten çıkınca öyle yaptım ayrıca ilk aylardan sonra çok test ücreti tutmuyor detaylı pahalı
Gazell Esomami ben derince araştırma Hastanesi'nde evrim yavuz parlaga gidiyorum daha yeni 5 haftalık hamileyim sence iyi bir doktor mu bilgin var mı 🙏🏼