Umut_aras benim de 26. Hafta da sertleşmem olmuştu 27.haftaya kadar sürdü sürekli doktor erken doğum belirtisi olabilir gel bi bakalım hemen dedi ama çok şükür böyle bişey çıkmadı. Benım ki idrar yolu enfeksiyonu çıktı bu da sertleşme yapabiliyormuş yani bir çok sebebi varmış o sertleşmenin enfeksiyon, strese bağlı, yalancı doğum kasılmaları ve Allah korusun erken doğum gibi ama hemen en kötüsünü düşünme hiç ama hemen bir doktora git en olmadı sağlık ocağında bir idrar testi ver enfeksiyon çıkarsa sana bi toz veriyorlar zaten onu kullanıyorsun bir gece geçiyor benim geçti bir de öyle dene bakalım canım