Umut_aras sen bilirsin tabi ki ama bende doktor kontrolümden bi gün sonra kasılmalar yaşadım ve doğum sancısı çekmişim, doktorum bana ciddi bişey değil dediği için ben günlerce çektim o sancıyı ve sonuç 26 haftalıkken doğum yaptım . Ben sadece yaşadıklarımı düşünerek önlem almanızı istedim işinize karışmak değil niyetim, bu arada benim bebeğimde doğana kadar hareketliydi.