Halilesma işte aradaki fark çok olduğu için geç döllenme değil dedi doktor geç döllenme olsaydı başta ds olurdu dedi benimki 30. Haftalardan sonra böyle oldu oda genetik oluyo dedi doktor ama doğum vakti değişmiyormuş sata göre hesaplanıyormuş yani ben suan ölçüme göre değil son adete göre doğurcakmısım suan 39 um mesela ama ölçümler 39 değil bende bilmiyorum ama 41 e kadar bekleyebilirseksuyumuz yeterse bekleriz dedi benimde kafam basmıyor artık doğursak da rahatlasak