Gzdde 38+5 im suda azalma gözüktü sen son doktor 20 sine kadar doğar dedi şubatı göremeyiz dedi insallah 41. Haftamı beklerim biraz kilo alır umutsuzum ama bakalım insallah havuç suyuna dayanmışım insallah suda azalma görmez 🤦🏼♀️ bir de benim bebeğim minyon 38 im ama ölçümler 36 gösteriyor boyu kilosu vs hepsi genetiğe bağlıyorum canım eşimde bende misyonuz isteğim en azından 2700/2800 olsun insallah
Zaten 3-3,5 kilo zor doğururdun dedi doktor 2800 e kadar kolay doğar dedi çatıma göre insallah bakalım biraz alsın istiyorum 2 hafta beklese süper olacak 🥹🥹🥹🥹🥹❤️🩹