Minigiim-vebenn52 Miniktosbaa benimde ilk doğum sancım gelmezse suni vericez dedi doktor neden verilmiyor
bensu_35 Gulcnali56 nasıl bir tecrübeydi normal sancılara göre daha sancılı oluyormuş diye duydum ama kişiden kişiye değişir tabii
Miniktosbaa Minigiim-vebenn52 şimdi ilk gebelik ya daha ilk geriliyor büyüyor şişiyo rahim yırtılır 2-3 gebelik olsa bu sorun olmaz geril büyü geril büyü suni sancı verilir hani rahminde ilk tecrübesi öyle söylim doktorunuza gidin ce bi sorun hatta o da ha açıklayıcı anlatır
Miniktosbaa moms3514 Allah Allah ilk defa duyuyorum her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır bu da ona dönmüş 😄yani sonuçta her doktor farklı demek istiyorum
ttazeannee bensu_35 İnşallah hayırlı ve kolay bir doğumunuz olur hatta inşallah bebeğiniz kendiliğinden gelmek ister ve suni almadan doğum yaparsınız 💕💕💕
Sevgitekin bensu_35 bende salı günü yatış yapıcam. 3-4 cm açıklığım varmiş ama sancılarım yoktu dün kasık ağrısı yaşadım bakalım salıya kadar gelmezse bende suni sancı alıcam 🙏yalnız değilsin 🥲
Tubaasirinn Sanırım ilk ben tecrübe edicem aranızda pazartesi sabah 6 da suni sancıyla normal doğum için yatış verilecek müsait olursam detayları paylaşırım 🙏🏻☺️
Badem089 bensu_35 /40+2 benim yarin sabah yatisim yapilacak en son acilmam yoktu simdi varmi bilmiyorum vu sabah sancilarim gidip geliyor 🥲
Tubaasirinn Ayseeegull evet doğurdum 💖 kızlar hiç sancı çekmiyorsunuz değil çekiyorsunuz başta çok aşırı etki ediyor sonra tam doğum zamanı asıl sancılarda bende fayda etmedi pek bence ama herkesin bünyesi çok farklı gerçekten herkesin doğum hikayesi kendine özelmiş sıradaki arkadaşlara başarılar diliyorum 🤣
Sevil0404 Bizim de cuma gününe kadar gelmezse yatış verilecek büyük ihtimalle suni sancıyla başlatır çünkü herhangi bir açılma düzenli sancılar su gelmesi vs yok Allah yardımcımız olsun sağlıcakla gelsin minikler 🌸
Tubaasirinn Sevil0404 benimde suyumu hastanede patlattılar müsait olduğumda detaylı anlatacağım başım çok kalabalık benimde 🙏🏻