Kızlar 40+5iz şuan pazartesi tam 41.haftada yatış verdi doktorlar çünkü sancım yok açılmam yok bebeğin keyfi yerinde çıkası yok büyük ihtimalle suni sancı vericekler umarım hayırlı sağlıklı ve kolay bir doğumum olur tecrübeli olanlardan güzel motivasyon cümleleri alabilir miyimmmm