kbryzb Zeyasln Canım benim olursa 2. hamileliğim olacak çünkü ilk gebeliğim düşük oldu maalesef ilk hamileliğimde ki belirtileri yaşıyorum doktorum bana yumurtlama takibi yaptı bu ay ona istinaden yaptım bende ama tabi her şey nasip kısmet hakkımda hayırlısı neyse o olsun 🌸💕
kbryzb sellyxm Aşkım bende şöyle belirtiler var bel ağrısı aşırı halsizlik uyku hali sık idrara çıkma ama bundan 1 hafta önce bir gece kasıklarımın ağrısından uyuyamamıştım sağ sola dönemiyordum yatakta birde 2 günde bir olan çok şiddetli baş ağrım var
kbryzb Ygmraygn Ya benim az önce peçeteye çok hafif böyle pembemsi leke geldi canım acaba adet mi olacam ya 😔😔
Lalemmm12 kbryzb stres yapma emin ol çıkacak inşallah benim 8 günüm vardı testi yaptığımda içime doğmuştu ve çıkmıştı suan 16 haftalık sizinde öyle olucak inşallah ❤️❤️❤️
Mervenr00 kbryzb yerleşme lekesi de olabilr hemen negatif düşünmeyin bende çok merak ettim inşallah hamilesinzdir😍
kbryzb Ya benim az önce peçeteye çok hafif böyle pembemsi leke geldi kızlar acaba adet mi olacam ya moralim çok bozuldu 😔😔
kbryzb Mervenr00 İnşallah canım yaa zaten sonra baktım daha da bir şey gelmemiş sadece o an vardı ama birazda korkmadım değil yani 🥺♥️
Sedef0 Merhaba, 7 Ocak’ta regl olmam gerekirken olmadım. 12 sinde kan verdim.(5 gün gecikme olduğunda) Test sonucum negatif geldi. Geç döllenme olabilir mi?