kbryzb valla cnm yorum yapamam bazen piskolojik olarak ta hamile hissettiğimiz olur ben testle anladım yaptığımda renksiz çizgi vardı kimse inanmadı bana 6gün varken renk oluşmaya başladı korkum sağlıksız olmasıydı onun öncesi kürtaj olmuştum 2.hamileyim hiç anlamadım planlı değildi çünkü şimdi düşününce çok acıkıyordum normalde yemek yiyen biri değilim iştahım çok açılmıştı sürekli turşu yemek istiyordum adet olacak gibi ağrım vardı diyordum ha söküldüm ha sökülecem derken baktım zaman geçmiş belirtilerim 6.haftadan sonra başladı