canım 2021 yılında doğum yaptım ben gittiğinde zaten acilden giriyorsun orda kontrol açıklık bakılıyor not alınıyor orda yataklar var bekliyorsun oda boşalınca haber geliyor senı yukarı alıyolarlar normal yaptım teklı odadaydım doğumum 18.30 gibi oldu sabah erken saatlerde servis katına geçtim orda da şans eseri tekli odadaydım odalar gayet geniş ferah hijyende hiçbir sıkıntı yok nst bağlanıyor refaktcın yanında doktorlar hemsıreler sureklı gelip açıklık kontrolü yapıyorlar refakatçi kontrol sırasında dışarı çıkarılıyor doğum yaklaşınca da hemen herşey hazırlanıp yatağın çatala çevriliyor ve doğum başlıyor
Benim bebeğin eşi asagıda diye dolaşıp sancı çekmeme izin vermediler tehlıkelı diye yatarak cektım ama diğer hastalar dolaşabiliyordu doğum bitince görevliler geliyor odanı temizliyor daha sonra refakatçini çağırıp içeri alıyolar oda bebegı giydiriyor ben çok memnundum ters hiçbir doktor hemşireye denk gelmedim şans işi ve bırazda bizlere bağlı tabiki
Ve benim ki pandemı bitişine denk geldıgı için ziyaretcı falan alınmıyordu ama şuan günlük 5 zıyaretcı hakkın varmış eşin doğum yaptığın zaman gelip görebiliyor günde 2 sefer olmak üzere yarım saat gelebılıyormuş