Flankes bende aynı durumdayım bide pek konuşmuyorlar bakıyorlar ilaç yazıp yolluyor idrar yolu enfeksiyonu testi yaptırdım yok dedi temiz çıktı ama acayip kaşıntım ve sarı akıntım var yok diyo boş boş suratıma bakıyor ben mi dicem illaki mantar var demkki krem fitis vs ver bide dalga geçer gibi üzüldün galiba temiz çıktı diye diıyor yani acayip egolular bikere yani hep asistana denk geldim gerçi büyük ihtimalle başka bir doktor vardı çünkü iyisine denk gelmek lazım oda çok zor 3 haftadır kar yağan güne tek randevu vardı oda gidemedim hala bekliyorum bakalım