Bebekkalpben nurcakir58 eczaneden aldım ben oralarda hiç denk gelmedim tavsiye ederim oldukça nemli tutuyo
Wish nurcakir58 ben kakao yağını da denedim ama onu sürmek epey zor oldu benim için... Hindistan cevizi yağından ben çok memnun kaldım
Simayyy nurcakir58 Henüz Doğum yapmadım evdeki tahinin yağını ayırdım lazım olursa denicem şuan lansinoh kullanyrm, hemşire herşeyi denedik krem vs sadece susam yağı çözdü demişti gümüş kapak felanda denemişler