Ben oldum canım . Geçen hafta boğaz ağrısıyla başladı. Öksürük, ateş ve bacak ağrılarım ve aşırı bir baş ağrısı vardı . Baya halsizdim acile gittim. Vitaminli serum verdi onun üstüne iyi oldum. Pazartesi doğumum var bana ilaç başlattı. Bitirdim ilacı influvir diye bir ilaç . Öksürük hala var . Ara arada olsa tamamen gitmedi. Birde ara ara boğazımda ağrı olup kulağıma vuruyor. Haftanız küçük ilaç verirlermi bilmiyorum. Benim doğumum yakın olduğu için verdiler bebeğede geçmesin doğumda diye . Eğer çok ağrılarınız varsa 1 tane parol içebilirsiniz. Bana doktor en fazla 3 tane içebileceğimi söyledi.