21+3 günlük hamileyim çok kötüyüm Salı gününden beri öksürük boğaz ağrısı resmen bağrımın orası açıyor yanıyor bağrım nefes alamıyorum gibi kan vermiştim crp 61 çıkmıştı doktorum antibiyotik ve balgam söktürücü verdi influenza yani domuz gribi olmuş olabilir miyim ya olan var mı aranızda doktor bir şey veriyor mu ekstra ben şuan antibiyotik ve balgam söktürücü kullanıyorum korkuyorum bebeğe bir şey olacak diye doktorum bebeğe baktığında gayet iyi demişti ama bir şey geçer bir şey olur diye korkuyorum 😔