Ea_aylms6 haşimato tiroidi var sizde Buda demek oluyor ki ömür boyu ilaç kullanacaksınız sakın bazı doktorları dinleyip gebelikten sonra bırakmayın ben bıraktım nodül oluştu alanında uzman doktorum da kızdı neden bıraktın diye ömür boyu kullanacaksın çünkü Anti Tpo artık bu hastalıktan dolayı ömür boyu ilaç kullanacaksın demek. Korkulacak bişey yok ama gebelikte dikkat edilmesi gerekiyor benim 2 haftalık hamileyken 8’di şuan 3,50 levatiron 75 mg kullanıyorum. İhmal etmeyin