Ea_aylms6 Bende 7 haftalıkken değerim 2.70ti. Doktorum hemen dahiliyeye yönlendirdi ve tiroit ilacına başlattılar. 2.50nin altında tutmaya çalıştık. Tabiki inip yükseliyor ama doktor gözetiminde olduğu için ona göre doz arttırımı yapılıyor. Şuan 8 aylığım ve değerim 2.52
Sizinde doktorunuz büyük ihtimalle dahiliyeye yönlendirecek. Merak etmeyin bir şekilde dengede tutuyorlar