Sysysyy Canım benim bebeğimdede vardı hatta birden çok doktorlar her riski söyleyip korkutuyor biraz sıkma canını 32 de fetal eko çektirdim hepsi kapanmıştı elhamdulillah
glsahbaydemir tugbametin kızımında kalbi delikti doğduğunda 2 tane vardı şuan 3 yaşında şükür kapandı.