tugbametin zaten gelismesi icin ilk kalbi delik olur cocugun zamanla kapanir o. Yani gayet normal birsey doktorun bunu bilmiyorsa sorun onda. Ve kalbi delik dogsa bile ki benim oglum öyle dogdu birinci sinifa kadar gecer dedi kardioloji eger gecmezse de dalgic veya astronot olamaz dedi aman onuda olmasin dedim baska hic bir belirtisi olmadi cocugum sapasaglam nisanda kontrolümüz var bu sene birinci sinifa baslicaz insallah