sariniz13 Delidolu ilk farabide planladım doğumu fakat kendi doktorum gelmediği için vazgeçtim bide devlet diye çekincem var
Alpsmommm sariniz13 ilk gebeliğim de fatih devlet hastanesine Ayhan Türkmene gittim bu 2. Gebeliğim yine ayhan beye gidiyorum doğumum Farabi de oldu ordanda memnun kaldım normla doğum yaptım ebeler yaptırıyor doğumu
sariniz13 Alpsmommm bende 4.ayıma kadar Ayhan beye gittim ama onun ultrasyonunda 1 hafta geriden geliyordu farabide 14 ken fatihte 13 gözüküyordum mesela özele gittiğimde fatihteki cihazda sorun olabiliceğini düşündüm
Cerenbelis1 sariniz13 bende medikale gidiyorum Sibel mutlu memnunum doktorumdan önemli olan doktor bence