Esenha eşimin arkadaşının bebeği vefat etti bir kaç gün önce o hastaneden dilim çok yandı demiş eşime başka bir arkadaşımın bi yakını ameliyat oldu doktr ihmalinden başına gelmeyen kalmamış vs ama iyi diyende çok yakın bir arkadaşım var sibel hanımda muayene oldu onda doğum yaptı çok memnundu o da onun tavsiyesi üzerine gittim zaten medikale ama kötü duyumlar alınca da insan tereddütte kalıyor