Merhabalar kıymetli anne adayları. Bu denemeye başlayalı 6. ayımız. Safça hemen olur düşüncesiyle başladığımız bu yolda artık umutsuzluk daha hakim 😅 şu altı ayda psikolojik olarak her belirtiyi yaşadım artık belirti aramıyorum 😅 bat 17si bakalım daha erken biliyorum ama yarın sabah yumurtlamadan sonraki 11. Gün ama bir şansımı deneyeceğim. Sizler ne durumdasınız arkadaşlar 😌