serap123- ben 7+4 teyim göğüslerim çok hassas sızlıyor ve sürekli ağlıyorum. İlk hamileligimde çok midem bulanmisti ama şuan bulantı yok o da şaşırtıyor beni, bulantı ne zaman başlayacak diye düşünüyorum. 2 gün önce gittik kalp atışını falan duyduk sıkıntı yok dedi doktor ama birdahaki muayene Şubat başında olacak o zamana kadar çok merak ederim ya